Logo

NicePlace labas gaumes suvenīru kontekstā žurnālā IR
11. 06. PLKST. 13:22

Portāla Cita Diena taustāmās versijas − nedēļas žurnāla IR − jaunākajā, 10 numurā lasāmi Paula Bankovska pārspriedumi par suvenīru situāciju Latvijā. Raksts „Gustava Kluča peldkostīms un citi„ sākas ar rindkopu: „Laba gaume suvenīros mēdz piekāpties sentimentālu atmiņu priekšā, taču tas nevar būt bezgaumīgu suvenīru tiražēšanas attaisnojums. Latvijā ir suvenīru ražotāji, kas to spēj pierādīt, un viņu kļūst arvien vairāk”.

 

Tieši uz NicePlace attiecināmā rindkopa ir šāda: „Ar nepārprotamu vēlmi sapurināt gandrīz 20 gadus stagnējušo Latvijas suvenīru tirgu rosās arī Zanes un Valta Ernštreitu (piedod, Toms! − ši ir mūsu pašu piebilde) uzņēmums NicePlace, kurā veidotos suvenīrus var iegādāties daudzviet Rīgā un citās Latvijas pilsētās, arī internetā. NicePlace sākuši veidot suvenīrus arī sadarbībā ar Latvijas Nacionālo vēstures muzeju”.

 

Ilustratīvajā lappusē ir ievietots Rīgas panorāmas T krekls ar komentāru: „Visvairāk pirktie NicePlace suvenīri ir krekliņi ar Rīgas panorāmas skatu naktī un uz Līgatnes papīrfabrikā ražotā pārstrādātā papīra iespiestās pastkartes − pierādījums tam, ka ne vienmēr nepieciešams mēģināt izcelties ar jaunu suvenīru formu meklējumiem, būtisks ir saturs un izpildījums”. Paldies par šādu rezumējumu!

 

Gaume nenoliedzami ir ļoti subjektīvs jēdziens un staipāms visvisādīgi, kā arī nav tāda viena un noteikta gaumes etalona. Tomēr, NicePlace priecājas, ka tas gaumes nogrieznis, kurš atbilst mūsu izpratnei, kļūst arvien garāks un papildinās ar jauniem centieniem. Apsveicam LNMM Zīmola fondu ar pievienošanos suvenīru ražotāju pulkam!

 

Lasiet žurnālu un ielūkojieties arī tā virtuālajā mājvietā www.ir.lv!

 


Žurnāls IR