Logo

NicePlace jubilejas stāsts Nr.11
7. 06. PLKST. 10:53

2010. gadā, pateicoties sadarbībai ar Latvijas Nacionālo vēstures muzeju (LNVM), NicePlace vārds visai plaši izskanēja Latvijas plašsaziņas līdzekļos – avīzēs, žurnālos, radio.

Bija, tā teikt, vispārēji raksti par mūsu darbību. Piemēram, “Latvijas Avīzē” tikām minēti kontekstā par to, ka beidzot Latvijas lielākajos muzejos nopērkami gaumīgi suvenīri.

Žurnālā “IR” uz NicePlace attiecināmā rindkopa bija šāda: „Ar nepārprotamu vēlmi sapurināt gandrīz 20 gadus stagnējušo Latvijas suvenīru tirgu rosās arī Zanes un Valta Ernštreitu uzņēmums NicePlace, kurā veidotos suvenīrus var iegādāties daudzviet Rīgā un citās Latvijas pilsētās. NicePlace sākuši veidot suvenīrus arī sadarbībā ar Latvijas Nacionālo vēstures muzeju”.
Ilustratīvajā lappusē bija ievietots Rīgas panorāmas T krekls ar komentāru: „Visvairāk pirktie NicePlace suvenīri ir krekliņi ar Rīgas panorāmas skatu naktī un uz Līgatnes papīrfabrikā ražotā pārstrādātā papīra iespiestās pastkartes − pierādījums tam, ka ne vienmēr nepieciešams mēģināt izcelties ar jaunu suvenīru formu meklējumiem, būtisks ir saturs un izpildījums”.

Baltic Outlook, savukārt, bija izcēluši mūsu ražotās pastkartes.

Bija arī vairākas intervijas ar Zani un Valtu atsevišķi žurnālos “Dizaina Studija”, “Kapitāls”, “Klubs”. Īpaši mīļa mums pašiem bija laikraksta “Diena” publikācija saistībā ar mūsu aktivitātēm Lācplēša dienā LNVM. Kad Zane zvanīja Ievai Puķei, lai patencinātu par rakstu, žurnāliste vaicāja, vai neļaunojamies par mums „piekabināto birku” − nacionālie romantiķi. Mēs ne tikai neļaunojāmies, bet teicām, ka tā ir „birka”, ar ko lepoties un kas uzliek arī zināmus pienākumus nākotnē.