Logo

Pasūtīšana un piegāde

Pirkuma noformēšana

Izvēlieties jūs interesējošās lietas un ievietojiet tās grozā.

Ievadiet klienta informāciju – adresi, telefonu, e-pastu un vārdu –, lai varam identificēt pasūtījumu, piegādāt pirkumu vai nepieciešamības gadījumā ar jums sazināties.

Apstipriniet pasūtījumu un veiciet apmaksu.

Reģistrācijas datu ievade

Reģistrācijas dati ievadāmi latviešu valodā, lietojot mīkstinājuma zīmes un garumzīmes.

Ielas nosaukums ievadāms pilniem vārdiem, bez saīsinājumiem.

Klients atbild par pieprasītās informācijas pilnīgu un korektu ievadīšanu.

Pasūtījuma apmaksa

Pasūtījumu var apmaksāt ar bankas pārskaitījumu vai Paypal.

Pasūtījuma piegāde

Pasūtījums tiek piegādāts, izmantojot Latvijas Pasta pakalpojumus, kurjerpastu vai Omniva pakomātus, tāpat iespējama sakomplektētā pasūtījuma saņemšana NicePlace veikalā Rīgā, K. Barona ielā 21A, bez papildu maksas.

Pasūtījums tiek nokomplektēts un izsūtīts 3 darba dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas par pirkuma pilnīgu apmaksu.

Ja, komplektējot pasūtījumu, tiek konstatēts, ka prece, kuru tās iegādes veikšanas brīdī NicePlace.lv internetveikala uzskaites sistēma uzrādījusi kā pieejamu, komplektācijas brīdī vairs nav pieejama, NicePlace.lv sazinās ar pircēju un: piedāvā aizvietot šo preci ar citu līdzīgas vērtības preci un piegādā pasūtījumu pilnībā, vai atgriež naudu par šo preci un piegādā pārējās pasūtījumā iekļautās preces, vai atgriež visu par pasūtījumu samaksāto naudas summu un nepiegādā nevienu pasūtījumā iekļauto preci.

Pasūtījuma atcelšana

Pasūtījumu var atcelt, nosūtot attiecīgu paziņojumu uz e-pasta adresi niceplace[at]niceplace.lv.

Neapmaksāts pasūtījums glabājas internetveikala sistēmā 7 dienas, pēc tam tas tiek dzēsts.

Par nepiegādātu vai laikus nepiegādātu pasūtījumu pircējam ir tiesības iesniegt pretenziju divu nedēļu laikā.

Pasūtījuma atgriešana

Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likums (PTAL) un reglamentējošie

Ministru Kabineta Noteikumi Nr. 255 "Noteikumi par distances līgumu" (MK Noteikumi Nr. 255) nosaka, ka pircējam ir tiesības atkāpties no līguma 14 kalendāro dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam. PTAL 12. panta 6. daļa nosaka, ka atsakoties no pirkuma Distances līguma gadījumā "patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā". Iesakām saglabāt preces oriģinālo iepakojumu, lai realizējot atteikuma tiesības saskaņā ar Distances līguma noteikumiem, prece netiktu ārēji mehāniski bojāta. NicePlace.lv saglabā tiesības atteikties pieņemt preci, kura ir bojāta vai nav pilnā komplektācijā. Lai vienotos par preces atgriešanu, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu niceplace[at]niceplace.lv, norādot pasūtījuma numuru un datumu. Preču atgriešanas izmaksas sedz pircējs.

Par preces kvalitāti saņemtās pretenzijas tiks risinātas saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) normām, atbilstoši reglamentējošajiem Ministru kabineta noteikumiem Nr. 631. „Kārtība, kādā piesakāms un izskatāms patērētāja prasījums par līguma noteikumiem neatbilstošu preci vai pakalpojumu” prasībām (MK Noteikumi Nr. 631).

Atgādinām, ka PTAL normas neattiecas uz gadījumiem, kad preci iegādājas juridiskas personas.

Pasūtītāja datu izmantošana

NicePlace.lv nenodod, neizīrē un nepārdod pirkuma veikšanas laikā saņemtos personas datus nekādām trešajām personām.

Lai nodrošinātu pirkuma piegādi, NicePlace.lv ir tiesības iesniegt jūsu datus piegādes nodrošinātājam.

NicePlace.lv drīkst izmantot Jūsu datus pasūtījuma precizēšanai vai ar pasūtījumu saistītai saziņai ar jums.

Rēķina dokumentu sagatavošana

Veicot pirkumu NicePlace.lv internetveikalā pircējs piekrīt, ka laika un līdzekļu taupības nolūkā rēķins, ja nepieciešams, tiek sagatavots pēc pieprasījuma un piegādāts elektroniski, un ir derīgs bez paraksta. Preču pavadzīmes oriģināls tiek pievienots pasūtījumam.